Afirmace pro 34. týden 2019

30.08.2019 12:29

 

 

 

"Afirmace" na rok 2019 budou sestavovány z citátů, 

které se dotýkají pohledů na Absolutno -

 

-  ve druhé části 

opět ve vazbě na nauku Šrí Ramany Mahárišiho.

 


 

 

 

 

 

19.8. - 25.9.  34. týden 2019

 

 

 

 

 

 

"Cítím, že jsem jeden z těch, kteří byli Bohem určeni, 

aby byli vždy k dispozici. 

 

...

 

Ačkoli se to bude zdát třeba přitažené za vlasy v mém případě, 

myslím, že mohu – a že to činím – sloužit lidem v různých směrech. 

Pomáhat jim, posilovat je. 

V tom vidím vlastní smysl svého života."

 

 

 

Julius Varga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

""Když se snažíte zmírňovat utrpení svého bližního 

nebo kteréhokoli jiného tvora, duchovně se vyvíjíte, 

ať už má vaše snaha úspěch nebo ne. 

 

Platí to zejména tehdy, když je taková služba poskytována nesobecky, 

bez egoistického pocitu, „Toto konám já“, v duchu myšlenky,

 

„Bůh mne používá jako nástroj této služby; 

on je konatelem a já jsem nástrojem“.""

 


"


 

 

 

 

 

 

Bhagaván Šrí Ramana Maháriši



 

Astro-Aura, cesty sebepoznání © 1998-2024

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode