Afirmace pro 2. týden 2019

12.01.2019 19:53

 

 

 

"Afirmace" na rok 2019 budou sestavovány z citátů, 

které se dotýkají pohledů na Absolutno -

 

-  ve druhé části 

opět ve vazbě na nauku Šrí Ramany Mahárišiho.

 


 

 

 

 

7.1.- 13.1. - 2. týden 2019


 

 

 

"Jevědomí, které si je vědomo všeho,

majestátním,  neocenitelným,

nezměrným a nezměřitelným." 

 

 

Védy; 

Šrí Áčárja a další Mudrcové, 

Šrí Karapátra Swami

 

 

 

 

 

-------------------

 

 

 

 

 

 

G U R U
Výraz Guru je sice obvykle volně užíván k označení toho, kdo uděluje
duchovní rady, ale ve slovníku Šrí Ramany mělo toto slovo definici mnohem
omezenější. Pro něj je skutečným Guruem ten, kdo realizoval Já a kdo je
schopen používat své síly k tomu, aby ostatním pomáhal k dosažení cíle
Seberealizace.
Šrí Ramana často říkal, že Bůh, Guru a Já znamená totéž; Guru je Bohem
v lidském tvaru a současně je Já v Srdci každého oddaného. Protože je uvnitř
i vně, pracuje jeho síla dvěma různými způsoby. Vnější Guru uděluje rady
a jeho síla umožňuje oddanému udržovat pozornost upřenou na Já; vnitřní
Guru přitahuje mysl oddaného k jejímu zdroji, absorbuje ji v Já a nakonec ji
ničí.
Hlavní

"Ve skutečnosti nemáte důvod být ubohý a nešťastný. 

 

Vy sám kladete omezení 

na svou skutečnou přirozenost nekonečného bytí 

a přitom pláčete, 

že jste jen konečné stvoření."

 

 

 

Bhagaván Šrí Ramana Maháriši

 

 ve smyslu:  Já* = Všezahrnující vědomí, Absolutno - nikoliv ego

 

 

Astro-Aura, cesty sebepoznání © 1998-2024

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode