Afirmace pro 28. týden 2018

09.07.2018 18:26

 

 

"Afirmace"  na rok 2018 jsou věnovány
citátům z knihy od Aldemy Vay


"TAJEMSTVÍ KOSMU

duch - síla - hmota",

 

jejíž obsah může být lidstvu užitečný

patrně ještě po celá dlouhá tisíciletí

a dost možná, že ještě i mnohem později.


 

 

 

 

9.7.- 15.7. - 28. týden 2018

 

 

 

 

"Vyšší duchovní bytosti se inkarnují na zemi jen ve vyjímečných případech

a většinou proto,

aby přivedly lidstvo na cestu k Bohu."

 

 

 

 

 

 

 

-------------------------------------

 

 

 

 

 





Ot.: Jak mohu najít svého Gurua?
Odp. Intenzivní meditací.[








"Avšak Guru, který je Bohem či Já, konajícím práci uvnitř, 

pomáhá člověku spatřovat chyby na jeho cestách 

a vede ho správnou stezkou, 

dokud nerealizuje Já* uvnitř."

 

 

 


Bhagaván Šrí Ramana Maháriši

 

Já* -  Jedná se o pojem, kterým Šrí Ramana označoval Absolutní Bytí - Vědomí - Blaženost (Absolutní Bůh); 

egoické já je oproti to tomu falešné ztotožnění se s tělem, myslí atd. 

a účinně brání uvědomění  tohoto pravého Já

 

Astro-Aura, cesty sebepoznání © 1998-2024

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode