Afirmace pro 31. týden 2018

30.07.2018 11:26

 

 

"Afirmace"  na rok 2018 jsou věnovány
citátům z knihy od Aldemy Vay


"TAJEMSTVÍ KOSMU

duch - síla - hmota",

 

jejíž obsah může být lidstvu užitečný

patrně ještě po celá dlouhá tisíciletí

a dost možná, že ještě i mnohem později.


 

 

 

 

30.7.- 5.8. - 31. týden 2018

 

 

 

"Proč by tyto bytosti neměly uznávat Boha,

z jehož lásky a vůle i ducha byly stvořeny?"

 

 

 

 

 

 

-------------------------------------

 

 

 

 

 


	

	

	

	
Ot.: Jak mohu najít svého Gurua?
Odp. Intenzivní meditací.[

	

	

	

	

	

	

	

	

"Vy jste vědomí. 

 

Vědomí je jen vaše jiné jméno. 

 

Poněvadž jste vědomím,

není třeba je získávat nebo kultivovat. 

 

Vše, co máte udělat, 

je vzdát se uvědomování 

si jiných věcí, jež jsou ne-Já. 

 

Pokud se člověk jejich uvědomování zřekne,

zbude čisté vědomí, a to je Já*.

 

 


Bhagaván Šrí Ramana Maháriši

 

 

Já* -  Jedná se o pojem, kterým Šrí Ramana označoval Absolutní Bytí - Vědomí - Blaženost (Absolutní Bůh); 

egoické já je oproti to tomu falešné ztotožnění se s tělem, myslí atd. 

a účinně brání uvědomění  tohoto pravého Já

 

 

Astro-Aura, cesty sebepoznání © 1998-2024

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode