Afirmace pro 32. týden 2018

12.08.2018 13:02

 

 

 

 

"Afirmace"  na rok 2018 jsou věnovány
citátům z knihy od Aldemy Vay


"TAJEMSTVÍ KOSMU

duch - síla - hmota",

 

jejíž obsah může být lidstvu užitečný

patrně ještě po celá dlouhá tisíciletí

a dost možná, že ještě i mnohem později.


 

 

 

 

6.8.- 12.8. - 32. týden 2018

 

 

 

"Každý jedinec vidí Tvůrce individuálně,

v závislosti na dosaženém stupni svého vývoje,

své inteligence, zvycích a etice svého životního prostředí."

 

 

 

 

 

 

-------------------------------------

 

 

 

 

 


	

	

	

	
Ot.: Jak mohu najít svého Gurua?
Odp. Intenzivní meditací.[

	

	

	

	

	

	

	

	

"Vidět Boha nebo Já*  znamená 

pouze bytí Já*  nebo sebou samým. 

 

Vidět znamená být.*

 

 


Bhagaván Šrí Ramana Maháriši

 

 

Já* -  Jedná se o pojem, kterým Šrí Ramana označoval Absolutní Bytí - Vědomí - Blaženost (Absolutní Bůh); 

egoické já je oproti to tomu falešné ztotožnění se s tělem, myslí atd. 

a účinně brání uvědomění  tohoto pravého Já

 

 

 

Vidět Boha
nebo Já znamená pouze bytí Já nebo sebou samým. Vidět znamená být.

Astro-Aura, cesty sebepoznání © 1998-2024

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode